Адміністратор/ка в English Monsters

Для нас адміністратор/ка – це людина, яка вміє тримати все під контролем; яка зможе перетворити хаотичний світ на впорядкований; яка знає, як розбити одну велику задачу на мільйон маленьких; яка вміло жонглює завданнями залежно від їх пріоритетності. Наші адміністратори – це ті, хто може справитися з будь-чим, незважаючи на те, що відбувається навколо.

Ми – курси англійської English Monsters, і ось трошки інформації про нас:

- Працюємо в Києві з 2014 року.
- Викладаємо за авторською методикою. Вона базується на запам'ятовуванні слів через асоціації, поясненні граматики через історії та загальних ідеях функціонування пам'яті й мозку (більше про те, як ми пояснюємо – на нашому
YouTube-каналі).

- Регулярно зустрічаємося всією командою на здибанках у Києві або онлайн.

Обов’язки:
  • Комунікувати з потенційними та теперішніми учнями в CRM-системі, соцмережах, поштою та телефоном.
  • Відповідати на повідомлення, коментарі та відгуки в усіх наших соцмережах.
  • Вести клієнтську базу та виконувати різні задачі в нашій CRM-системі.
  • Працювати з Google Drive, Notion та іншими сервісами.
  • Спілкуватися з колегами щодо всіх організаційних питань:
    • із тічерами – щодо запуску груп або індивідуальних учнів та технічних питань (слугувати "містком" між учнем та тічером: обговорювати скасування/відпрацювання занять, нагадувати про оплату за навчання та приймати її, бронювати кімнати в офісі або ZOOM-акаунти, створювати навчальні папки на гугл-диску та надавати доступи до них тощо);
    • із дизайнерками – щодо підготовки сертифікатів про навчання та іншої продукції;
    • із директорками – щодо статистики за різними показниками та для вирішення всіх особливих ситуацій;
    • із підрядниками – щодо можливих консультацій із юридичних, фінансових або технічних питань.
  • Дбати про офіс Монстрів: спілкуватися з постачальниками послуг (прибирання/доставки тощо), слідкувати за порядком і вчасною наявністю всього необхідного для комфортного перебування в офісі.

Вимоги до кандидатів: 

  • Грамотна усна та письмова українська.
  • Відповідальність.
  • Самоорганізованість.
  • Високий рівень емпатії.
  • Чіткість та структурованість.
  • Досвід в організації і веденні проєктів буде перевагою.
  • Досвід роботи з CRM, Notion, Google Drive та Spreadsheets також буде перевагою.

Умови:

  • Графік: з 9:00 до 18:00.
  • Формат: онлайн. 
  • Розташування офісу: Київ, вул. Хрещатик (неподалік ЦУМу).
  • Колектив: всього нас 22 Монстри (це інші адміністраторки, тічерки та тічери, методистки, дизайнерки, директорка, засновниця та підрядники).
  • Зарплата визначається за результатами співбесіди.

Співбесіда має кілька етапів:

1. Гугл-форма з тестовим завданням.
2. Співбесіда з HR 
3. Співбесіда з засновницею школи – Цвітанною.

Щоб стати адміністратором/кою, заповніть форму з тестовими завданнями, а далі з вами зв’яжуться!