Адміністратор/ка в English Monsters
Для нас адміністратор/ка – це людина, яка вміє тримати все під контролем; яка зможе перетворити хаотичний світ на впорядкований; яка знає, як розбити одну велику задачу на мільйон маленьких; яка вміло жонглює завданнями залежно від їх пріоритетності. Наші адміністратори – це ті, хто може справитися з будь-чим, незважаючи на те, що відбувається навколо.
Ми – курси англійської English Monsters, і ось трошки інформації про нас:
- Працюємо в Києві з 2014 року.- Викладаємо за авторською методикою. Вона базується на запам'ятовуванні слів через асоціації, поясненні граматики через історії та загальних ідеях функціонування пам'яті й мозку (більше про те, як ми пояснюємо – на нашому YouTube-каналі).
- Регулярно зустрічаємося всією командою на здибанках у Києві або онлайн.
Обов’язки:- Комунікувати з потенційними та теперішніми учнями в CRM-системі, соцмережах, поштою та телефоном.
- Відповідати на повідомлення, коментарі та відгуки в усіх наших соцмережах.
- Вести клієнтську базу та виконувати різні задачі в нашій CRM-системі.
- Працювати з Google Drive, Notion та іншими сервісами.
- Спілкуватися з колегами щодо всіх організаційних питань:
- із тічерами – щодо запуску груп або індивідуальних учнів та технічних питань (слугувати "містком" між учнем та тічером: обговорювати скасування/відпрацювання занять, нагадувати про оплату за навчання та приймати її, бронювати кімнати в офісі або ZOOM-акаунти, створювати навчальні папки на гугл-диску та надавати доступи до них тощо);
- із дизайнерками – щодо підготовки сертифікатів про навчання та іншої продукції;
- із директорками – щодо статистики за різними показниками та для вирішення всіх особливих ситуацій;
- із підрядниками – щодо можливих консультацій із юридичних, фінансових або технічних питань.
- Дбати про офіс Монстрів: спілкуватися з постачальниками послуг (прибирання/доставки тощо), слідкувати за порядком і вчасною наявністю всього необхідного для комфортного перебування в офісі.
Вимоги до кандидатів:
- Грамотна усна та письмова українська.
- Відповідальність.
- Самоорганізованість.
- Високий рівень емпатії.
- Чіткість та структурованість.
- Досвід в організації і веденні проєктів буде перевагою.
- Досвід роботи з CRM, Notion, Google Drive та Spreadsheets також буде перевагою.
Умови:
- Графік: з 9:00 до 18:00.
- Формат: онлайн.
- Розташування офісу: Київ, вул. Хрещатик (неподалік ЦУМу).
- Колектив: всього нас 22 Монстри (це інші адміністраторки, тічерки та тічери, методистки, дизайнерки, директорка, засновниця та підрядники).
- Зарплата визначається за результатами співбесіди.
Співбесіда має кілька етапів:
1. Гугл-форма з тестовим завданням.2. Співбесіда з HR
3. Співбесіда з засновницею школи – Цвітанною.
Щоб стати адміністратором/кою, заповніть форму з тестовими завданнями, а далі з вами зв’яжуться!